Agenda concejo de Grado/Grau

martes, 3 de julio de 2018

Asturianu en branu

El Serviciu de Normalización Llingüística del conceyu de Grau organiza las xornadas "Asturianu en branu" con actividades culturales n’asturianu.

El Serviciu de Normalización Llingüística del conceyu de Grau organiza unas xornadas que llevan por nome "Asturianu en branu", que tienen como fin crear una rede constante d’actividades culturales n’asturianu a lo llargo del branu. Estas xornadas nacen de la petición de las personas qu’asistieron a los cursos d’asturianu que se fixeron nel conceyu nos anteriores meses ya del interés pola cultura asturiana de los moscones qu’asisten de manera regular a los evento sorganizaos dende l’área de Cultura de Grau.

La primer cita va ser el día 12 de xuliu a las 19:00 horas ya va correspondese col empiezu de las fiestas de Santiagu ya Santana. L’encargáu d’abrir el programa va ser Xandru González Fernández, cocineiru de la Escuela Pública Bernardo Gurdiel, que va dar una charla con título “Influyencia del Mercáu de Grau nel queisu d’afuega’l pitu”. D’esta vuelta’l cocineiru ya investigador va esponer un trabayu que tuvo faciendo por dellos llugares del conceyu sobre cómo los mercaos semanales de la capital moscona definieron física ya socialmente’l productu más característicu de la contorna ya va ponelo en relación con cómo conocemos güei en día esti queisu.

Las outras dous citas braniegas van ser a finales d’agostu ya de setiembre, ya van centrase, respectivamente, nuna ruta etnográfica pola zona salcedana del conceyu de Grau ya nun alcuentru con escritoras ya escritores mozos.

Estas xornadas van faese na Casa la Cultura moscona ya van ser de baldre. Amás tán dirixidas a la población en xeneral, pues van tener carácter divulgativu. El Serviciu de Normalización Llingüística de Grau, con estas actividades de branu, sigue’l camín d’eventos qu’empezóu hai unos meses nel conceyu ya márcase l’oxetivu de siguir los cursos d’asturianu, que van abrir plazu de matrícula en setiembre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario